00:00
00:00
Mewx
Idk what a mewx is

Mewx @Mewx

Age 26, Male

Animator/Film Maker

un-edjumahcayted

Republic of Texas

Joined on 2/17/13

Level:
37
Exp Points:
14,648 / 15,200
Exp Rank:
1,737
Vote Power:
7.81 votes
Art Scouts
3
Rank:
Police Sergeant
Global Rank:
9,114
Blams:
140
Saves:
899
B/P Bonus:
12%
Whistle:
Bronze
Trophies:
12
Medals:
326
Supporter:
6y 10m 30d

Mewx's News

Posted by Mewx - August 23rd, 2023


Made a new skit! Entertaining y'all cost me a black eye this time lol

(New drawings and animations coming soon!)


Tags:

3

Posted by Mewx - December 20th, 2022


Hey guys, as I'm working on the last part of 'Lighten Up Mewx', here's a skit I recorded a few weeks after the hospital. I just now got around to edit it together lmao

I hope y'all enjoy!!


Tags:

1

Posted by Mewx - October 28th, 2022


TheMewx Halloween episode will be late due to serious unforeseen health-related events that affected me for a month lmao

I got a short animation coming sooner! Sorry and I hope y’all understand! 


PS: Frame taken from the special.iu_785750_4501897.png


Tags:

Posted by Mewx - October 28th, 2021


Coming before or by Halloween!

iu_456802_4501897.png


Tags:

1

Posted by Mewx - August 10th, 2021


Hope y'all like it :)


Tags:

5

Posted by Mewx - June 17th, 2021


Really proud of how this turned out! Used GIMP to compile it. The method is called Trichromy. Goes back to at least 1861. Basically you take 3 black and white photos with red, green, and blue colored filters. Originally they were done on glass, but nowadays, the color channels on Photoshop/GIMP make it easier lol.

iu_332938_4501897.png


Tags:

5

Posted by Mewx - May 4th, 2021


Nose be like: “haha I wanna cosplay as the Niagara Falls!”


Tags:

2

Posted by Mewx - October 3rd, 2020


Forgot to post it here lol


Tags:

5

Posted by Mewx - July 17th, 2020


Enjoy!



Tags:

2

Posted by Mewx - May 10th, 2020


Please give criticism. I desperately want to improve my skits.


Tags:

4